zondag 14 augustus 2011

Resist

Na een paar weken van een algehele dip weer eens creatief bezig geweest. Dit naar aanleiding van de demo van Els bij De Scrapheap stand tijdens de Knotsgekke Kaarten dagen in Den Bosch. Els deed een erg leuke resist demo met Studio Multi-Medium Matte. Helaas waren deze potjes uitverkocht, maar ik was hier zo enthousiast over dat ik thuis eens heb gezocht waar ik dit mee zou kunnen doen. Ik was nog verrast over de mogelijkheden die ik aantrof :) Nu natuurlijk ook wel erg benieuwd hoe het resultaat er met het Studio Medium er uit zou zien................................


Van links naar rechts: van Eyck vernis van de Action, Teykol, Golden regular gel matte, Perfect Resist van Stambinback, Liquitex Matte Medium.

Gesponst met Distress inkt. Over alle mediums is goed te stempelen (Archival Ink). De vernis van de Action is wel erg glimmend, maar geeft toch ook wel een leuk effect. De overige soorten zijn goed mat.








3 opmerkingen:

  1. Je bent leuk bezig geweest Marjolijn! Leuk om te zien hoe je met de verschillende materialen hetzelfde effect kunt bereiken, leuk dat je ze naast elkaar hebt gelefd en erbij hebt gezet wat je hebt gebruikt.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je ziet hier niet alleen leuke kaarten, maar je leert ook nog eens het één en ander over verschillende media (of noem je dat niet zo ?)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marjolijn, ik heb vandaag in Rijswijk de perfect resist ATC van het ruilbord gehaald en ik ben er mee in mijn S(t)AS :-)
    Groetjes, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen