dinsdag 27 november 2012

Viltdag

Afgelopen zondag een viltdag gehad van de ViltKontaktGroep,  Regiogroep Zuid Holland. In Schiedam, dus lekker dichtbij. Was voor mij de eerste keer dat ik bij zo'n dag was, maar zeker voor herhaling vatbaar.

Een van de leden had een workshop voorbereid en heeft ons diverse techniekjes geleerd. Heel leuk. Ideeën te over. heb me die dag bezig gehouden met wat klein werk. Na een paar uurtjes in de vriezer (snijdt makkelijker) is dit het resultaat. En nu nog verzinnen hoe ik dit verder ga gebruiken.


5 opmerkingen:

  1. Fijn dat je zo een geniet-weekend hebt gehad! Ben heel benieuwd wat deze rolletjes gaan worden... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave knoopjes Marjolijn! Tenminste, dat maak ik er van. Wat een vilten "worstje" in de vriezer al niet kan worden, héél leuk! Nu heb ik een beetje een idee wat je ermee bedoelde.
    Liefs van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er super uit zeg.
    Ben heel benieuwd wat voor moois je ervan gaat maken.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mij doen ze aan snoepjes denken,misschien een ketting ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zien er erg leuk uit die agaat schijven, ook zo leuk ommte maken, mooie kleuren combi trouwens. En pas maar op...... Tis zeer verslavend vilten ;))

    BeantwoordenVerwijderen